сряда, 24 август 2016 г.

BOPS "Лято от мечти"








Здравейте!

Понеже миналият месец не можах да се добера до BOPS(съкратено от  Box of paper smiles) ,за което все още съжалявам , реших ,че поне за този месец и аз ще споделя моите първи впечатления ,въпреки че ще има още доста хора,които ще го направят.

Още когато темата за месец август беше съобщена ("Лято от мечти") имах предположение коя ще е книгата ,даже бях почти убедена, но любопитството ми беше по-голямо и реших да рискувам.Чакаш кутията с голямо нетърпение и на 22 август можех да си я получа.Уви,точно тогава се връщах от семейна ваканция и нямаше кой да приеме пратката и се наложи да изчакам още един ден.Разказвам това за да похваля ЕКОНТ , които се справиха много бързо с доставката.

Първото нещо,което забелязах когато отворих кутията е красивата ярко жълта хартия.Страшно подходящ цвят за темата! Най-отгоре беше и картичката ,която описва съдържанието на кутията,но това ,което веднага ми привлече вниманието беше книгата.Оказах се права и тя наистина беше това ,което очаквах. В кутията получаваме "Летни и летни нощи" 12 летни разказа от различни популярни YA автори и редактирана от Стефани Пъркинс.Аз притежавам вече копие от книгата и я прочетох .Не мога да кажа ,че ми стана любима ,но е абсолютно логично тя да се намира в кутия .Няма да отиде непрочетена и възнамерявам да я подаря на някого.


Второто нещо ,което се намира в кутията ме накара да скачам  като малко дете.Това е чанта/торба за книги известна в Америка като tote bag.Искам подобна от много време ,въпреки че да си призная не знам кога ще нося ,но само мисълта ,че притежавам подобна ще ме прави щастлива.(Сега като замисля ще е идеална за зимния  „Панаир на книгата“  ).Цитатът ми харесва страшно много и допълва радостта ми.

Следващите неща ,които виждам са силиконова гривна и плакат.На мен ми се е паднала оранжевата гривна на която пише „Summer book club” .Отново не е нещо ,което аз нося ежедневно , но не е голям проблем за мен.От друга страна , плакатът  е още едно нещо ,което по вкуса ми , защото миналата година апартаментът ни претърпя голям ремонт и цялата ми стена,която беше облепена с плакати се наложи да замине . Задължително ще си го залепя ,защото цитатът определено описва доста добре характерът ми.


Горе-долу това е цялото съдържание на кутията и мога да кажа ,че съм доволна.Поне за мен съотношението цена-качество е оправдано и като се сложи фактът  с какво желание Алекс и Райс от  „Четат ли двама“ се занимават с този проект не мисля ,че има за какво да се оплаче човек.Планирам да си поръчам и следващата кутия с надеждата да не притежавам вече копие от книгата ,но разбрах ,че заглавието ще е току що излязло и просто ще внимавам да не си купувам книги в този период.Няма как и да изразя благодарността си към сладкото семейство от „Четат ли двама“ ,защото наистина ни липсваше подобна кутия в България и е фантастично ,че те са се захванали с това.Пожелавам им само успехи в това начинание.

Няма коментари:

Публикуване на коментар